Filozofią marki Jane jest zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa w podróży Twojemu dziecku. Dlatego projektowanie i tworzenie fotelików zgodnych z najbardziej rygorystycznymi standardami jakościowymi Jane traktuje jako zobowiązanie. To jednak nie wszystko. W trosce także o Twoje poczucie pewności i komfortu, zapewniamy znacznie więcej.
Program SAFETY+! Program, który daje Ci możliwość WYMIANY FOTELIKA, który uległ silnym naprężeniom podczas wypadku lub kolizji na nowy!
Program SAFETY+ polega na wymianie fotelika JANE, który uległ silnym naprężeniom podczas wypadku lub kolizji na nowy, tożsamy model. Nawet jeśli uszkodzenia nie są widoczne gołym okiem, dalsze korzystanie z fotelika nie daje 100 % pewności. Dlatego Program SAFETY+ wychodzi Ci naprzeciw, by Twoje dziecko mogło ponownie podróżować bezpiecznie. Nasz dział Obsługi Klienta po zapoznaniu się z Twoim zgłoszeniem i przesłanymi dokumentami podejmie decyzję czy Twój powypadkowy fotelik zostanie wymieniony na nowy. Zapoznaj się z regulaminem Programu SAFETY+.
Dodatkowe informacje:
– REJESTRACJA –
rejestracja fotelika musi zostać dokonana nie później niż przed upływem 6 m-cy od realizacji zakupu. Rejestracji należy dokonać logując się pod adresem:
link: Jané – Registrar producto (jane.es)
– PROTOKÓŁ POLICYJNY– protokół policji winien zawierać informację o obecności fotelika w samochodzie w czasie, kiedy wypadek miał miejsce.
– NR SERYJNY – Aby sprawdzić numer seryjny fotelika, należy go szukać na naklejce ulokowanej na:
W przypadku fotelika, który uległ naprężeniom podczas wypadku, a który nie jest już dostępny w regularnej ofercie, Jane wymieni na adekwatny do potrzeb, wieku dziecka i o podobnych właściwościach.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Serwisu:
tel.: +48 (012) 653 21 22
e-mail: serwis-jane@euro-trade.pl