Serwis

SERWIS JANE

 

Lepiej niż dobrze!

3d render of nut and bolt

 

 

Zgodnie z maksymą „Więcej niż wymagane”, Jane dokłada wszelkich starań, aby produkty marki, jakością swoich
produktów, designem oraz wykorzystanymi materiałami dawały rodzicom pewność i gwarancję bezpieczeństwa. Na tym jednak nie poprzestaje. Zapewnia solidną obsługę także i po zakupie oferując własny serwis.

 

 

1. GWARANCJA

Pewność, wynikająca z jakości projektów Jane, procesu technologicznego, produkcji oraz wykonania produktów pozwala zagwarantować Państwu 24-miesięczny okres GWARANCJI na wszystkie produkty Jane, takie jak wózki, foteliki oraz z kategorii home: kojce, krzesełka do karmienia, wanienki, etc . Gwarantujemy, że nasze produkty zostały wyprodukowane zgodnie z aktualnymi wymogami europejskich norm bezpieczeństwa i jakości, które mają do nich zastosowanie, a także, że w chwili zakupu produkty są wolne od wad wykonania i materiałowych.

 

2. SERWIS DOOR TO DOOR

Usługa DOOR-TO-DOOR to bez wątpienia najwygodniejsza i najbardziej przyjazna forma składania reklamacji, obejmująca większość produktów marki JANE. Opcja wyboru zgłoszenia reklamacji – poprzez sprzedawcę w punkcie zakupu czy samodzielnie należy do Państwa.

Usługa Door-to-door obejmuje produkty nowe, fabrycznie oznakowane przez Producenta,  zakupione w punkcie handlowym znajdującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i prowadzącym sprzedaż detaliczną produktu pochodzącej z dystrybucji Jane Polska oraz zakup dokonany za pośrednictwem sklepu internetowego, prowadzącego sprzedaż produktów Jane spełniających wyżej wymienione warunki.
Dzięki usłudze „door 2 door” złożenie reklamacji odbywa się bez konieczności wychodzenia z domu! Za pośrednictwem zakładki „kontakt”  na stronie jane.pl. należy skontaktować się z serwisem Jane, dokładnie opisać problem oraz podać adres, na jaki mamy wysłać kuriera. Zaznacza się jednak, że usługa ma ograniczony zakres terytorialny do terenu Rzeczpospolitej Polskiej. Kurier odbierze wadliwy produkt i dostarczy do autoryzowanego serwisu Jane. Po naprawie produkt zostanie odesłany w to samo miejsce. Dokładamy wszelkich starań, aby wszelkie niedogodności związane z naprawa naszych produktów były jak najmniej odczuwalne.

 

3. SERWIS JANE – ZAWSZE Z TOBĄ

Opieka serwisowa Jane nie kończy się jednak z chwilą odesłania produktu. W razie pojawienia się problemu bądź pytania zawsze możesz zwrócić się z pytaniem bądź prośbą o poradę. Kompetentni doradcy w każdym przypadku odpowiedzą na wątpliwości i postarają się znaleźć adekwatne i wygodne rozwiązanie.

 

4. SERWIS JANE- PORADNIK

Korzystając z poniżej wymienionych, uniwersalnych rad ekspertów dotyczących konserwacji i właściwego użytkowania wózków, bez wątpienia pozwoli na dłuższe i beztroskie cieszenie się komfortem i wygodą jazdy.
1. Aby utrzymać wózek w poprawnym stanie technicznym konieczne są okresowe przeglądy kół, osi oraz mechanizmów pracujących przy składaniu wózka.

2 . Do konserwacji elementów jezdnych wózka zalecany jest lekki olej w aerozolu. Przed konserwacją należy oczyścić dany element z piachu, kurzu lub innych zabrudzeń, przemyć pod bieżącą wodą i dokładnie osuszyć. Ważne jest, aby olej dostał się pomiędzy oś i zespół kół.

3. Należy pamiętać , że wózek nie jest przystosowany do kołysania dziecka.
Kołysanie spowoduje poluzowanie nitów stelaża, a nawet jego złamanie. Uszkodzenia takie nie podlegają naprawom w ramach gwarancji.

 

KONTAKT

Serwis:
e-mail: serwisdad@euro-trade.pl
pn-pt.- 7:00-15:00
tel.:  +48 (012) 653 21 22

 Potwierdzam zapoznanie się z treścią Polityki prywatności w tym z zasadami przetwarzania danych osobowych obowiązujących w Euro-Trade Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, z siedzibą przy ul. Łokietka 155, 31-263 Kraków
Treść polityki prywatności
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym w celu obsługi, przesłanej przeze mnie korespondencji, przez Euro-Trade Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, z siedzibą przy ul. Łokietka 155, 31-263 Kraków.
 Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej przesyłanej przez Euro-Trade Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, z siedzibą przy ul. Łokietka 155, 31-263 Kraków, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 24.06.2017 r. (Dz.U.2017.1219);
 Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w oparciu o przepisy art. 172. Ustawy Prawa Telekomunikacyjnego.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak zaznaczenie wszystkich 4 zgód jest konieczne do zrealizowania celu, w którym zostały podane. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej wycofaniem.

Ty jeździsz. Jane dba o Twój i Twojego dziecka komfort i bezpieczeństwo. „Więcej niż zakładają normy”….

pobierz katalog

Materiały
do pobrania

Pobierz

jane-video

Jane
video

Odtwórz

Skontaktuj się

Euro-Trade Sp. z o.o.
Spółka Komandytowa.
ul. Łokietka 155
31-263 Kraków

Tel: (12) 61 44 100
Fax: (12) 61 44 111
E-mail: biuro@euro-trade.pl

Znajdź nas

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Euro Trade 2016

Powerade by